איך בונים אתר אינטרנט לעסק

אתר אינטרנט לעסק

העסק שלך צריך אתר אינטרנט, במאמר זה נבחן את הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת

בניית אתר אינטרנט לעסק קטן חשובה כדי להציג את עצמך לקהל שלך בצורה המיטבית, לענות על שאלות נפוצות, לחזק את המותג ובסופו של דבר להגביר את המכירות.

כדי לבנות אתר לעסק, השלב הראשון הוא לבחור דומיין ושרת איכותי ומאובטח, לאחר מכן יש לבצע אופטימיזציה (SEO) כדי לשפר את הדירוג שלו במנועי החיפוש ולהניב תנועה אורגנית.

שמור על האתר שלך מעודכן ומותאם למכשירים ניידים (רספונסיבי), כדאי לוודא שהאתר מהיר כדי לשפר את הדירוג וחווית המשתמש של הלקוחות שלך.

עסק בלי נוכחות באינטרנט מפסיד לקוחות על בסיס יומי ומגביל מאוד את פוטנציאל הגדילה שלו, קונים פוטנציאלים מחפשים בכל יום שירותים ומוצרים (וכנראה שגם אתה). 

במאמר זה נצלול לעומק ונבין שלב אחר שלב איך עושים זאת בצורה קלה ופשוטה.

מה הדבר הכי חשוב בבניית אתר?

מה שהכי חשוב הוא לאפשר לך להגביר את המכירות, הדרכים לשם רבות, זה מתחיל מאתר מקצועי שמאפשר ללקוח שלך להבין שיש פה עסק רציני ואמין, זה ממשיך לחווית משתמש נוחה – שאישה בת 70 ובחור בן 18 יוכלו להתמצות בקלות באתר וכמובן העברת המסרים המדוייקים כדי להוביל את הלקוח שלך לעבר הרכישה יחד עם נתינת ערך משמעותי במוצר/שירות שלך, זכור כי לבנות אתר זה החלק הקל, אבל לבנות אתר איכותי, עם העיצוב הנכון, המסרים הנכונים, אופטימיזציה איכותית, הנעה לפעולה וחווית משתמש ברמה גבוה – זה האת(ג)ר האמיתי.

אז איך מתחילים?

ישנם תוכנות ואפליקציות רבות שמאפשרות לך לבצע עיצובים מגניבים דיי בקלות, אתה לא צריך לדעת תכנות או להיות מומחה בעיצוב כדי לפתח אתר אטרקטיבי, כדאי לעקוב אחר כמה כללים וטיפים בסיסיים כדי לתת לאתר שלך מראה מקצועי, להקל על מציאתו בגוגל ולהציג את העסק שלך בצורה המקצועית ביותר. 

לפטופ על שולחן

תכל'ס - מהם השלבים?

  1. קבע את המטרה של האתר: אם המטרה של האתר הוא למשוך לקוחות בצורה אורגנית אז אתר תדמית זה האידיאל עבורך אך אם המטרה היא לבצע שיווק מהיר בגוגל כדי לקבל לידים חמים שווה לשקול בניית דף נחיתה איכותי, שלב התכנון הוא קריטי ביותר – מה יהיה באתר? מה חשוב לך להציג? אילו מסרים תרצה לשדר? וכו'..

  2. בחר את הפלטפורמה: בחירת הפלטפורמה היא גורם קריטי בבניית אתר, אם אתה לא איש טכני כדאי מאוד לבחור פלטפורמה קלה באופן יחסי כמו WIX על מנת שתוכל לבנות את האתר בקלות ובמהירות, אם יש לך ידע במחשבים ואתה רוצה לבנות אתר שיהיה 100% שלך (ולא של צד ג') עם שליטה מלאה – תוכל לבחור בפיתוח וורדפרס, וורדפרס היא הפלטפורמה הפופולארית ביותר בעולם לפיתוח אתרים וזאת גם הפלטפורמה שהאתר שלנו משתמש בה.

  3. בחר דומיין ואחסון: תוכל לקנות דומיין ישראלי באתר BOX.co.il או לרכוש דומיין עם סיומת .com ואחרים מאתרים בחו"ל כמו Namecheap או GoDaddy, לגבי אחסון מומלץ להיות זהיר יותר מכיוון שישנם שרתים לא מאובטחים, איטיים או עם בעיות טכניות אחרות, אנו ממליצים בחום על השרתים של Cloudways שנותנים לך מהירות, אבטחה ותמיכה טכנית ברמה גבוהה, אם אתה לא איש טכני ולא מעוניין לנהל זאת בעצמך – אנו מספקים שירותים של אחסון חודשי כולל תמיכה טכנית במידת הצורך.

  4.  יצירת הדפים: קבע אילו דפים יופיעו באתר שלך, התחל לתכנן איזה תוכן ספציפי יהיה בכל אחד מהם, דפים פופולארים באתר תדמית יכולים להיות: דף הבית, אודות, קטלוג, מחירים, בלוג, צור קשר, כמובן שתוכל לבחור אילו דפים שתרצה אבל חשוב שיהיה סדר הגיוני כלשהו, בבניית הדפים חשוב לשלב הסברים פשוטים וברורים לגבי המוצרים והשירותים שאתה מציע, עיצוב נעים, מסרים עוצמתיים לחימום הלקוח, תמונות רלוונטיות וכמובן הנעה לפעולה.

  5. בדיקת האתר: חשוב לבדוק את האתר שלך בצורה מקצועית לפני שהחלטת לפרסם אותם לעולם, במחשב ובסמארטפון, האם הכל מוצג בצורה מסודרת? האם האתר נטען מהר? העיצוב נעים? במידה ולאחר הבדיקה הכל נראה תקין – פרסם את האתר וצא לדרך!

  6. נהל את האתר שלך: מדיי פעם כדאי לעדכן תכנים, לשדרג את האופטימיזציה (SEO), להעלות תכנים, לבצע שיפורים לפי נתוני ה Analytics וכו'.. אתר מתוחזק יעבוד בשבילך טוב יותר ולכן חשוב לוודא שהוא משודרג מעת לעת.

האם אפשר לעשות את כל זה לבד?

בהחלט כן. אבל השאלה הנכונה היא "האם זה כדאי" – בסופו של דבר ישנם אנשים מומחים בתחום, לכל אדם יש ידע, יכולות וכשרון בתחומים מסויימים, להשתמש בידע של מקצוענים יעזור לך לקבל תוצאה טובה הרבה יותר ויחסוך לך זמן רב, אנו בסופגי בונים אתרים שבונים עסקים, אנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ואת התוצאה ניתן לראות בקלות, אנו בפוקוס על מה שחשוב באמת, החל מהתמונות באתר ועד שלב המסרים הקטנים ביותר, כל זאת על מנת לאפשר לך להמיר גולשים מתעניינים ללקוחות משלמים, צור איתנו קשר לפרטים נוספים.

אתר רספונסיבי

סיכום

אם תרצה – בהחלט תוכל לבנות אתר לעצמך, ישנם פלטפורמות רבות, תוכנות ואפליקציות שיאפשרו לך לעשות את התהליך בצורה ידידותית ופשוטה באופן יחסי, אך האם זה האתר הנכון עבור העסק שלך? כנראה שלא, בדיוק כמו שנגר חובבן לא יצליח לבצע עבודה איכותית כמו נגר מקצועי.

מעצבת מקצועית, איש תוכן איכותי, אופטימיזציה יעילה ומתכנת מנוסה בהחלט יעשו את העבודה טוב יותר מאשר אדם ללא ידע ונסיון בתחום, אם הזמן שלך חשוב לך – אנו מציעים וממליצים בחום לקחת חברת בניית אתרים שתגיש לך תוצאה איכותית ומקצועית שתייצג את העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

מאמרים שכדאי לקרוא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות