מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר תדמית

דף נחיתה או אתר תדמית

דף נחיתה ואתר תדמית אלו הכלים המשמעותיים ביותר לקידום העסק שלך בגוגל, במאמר זה נלמד על ההבדלים ביניהם ונבין מהי הבחירה הטובה ביותר עבור העסק שלך

לפני כל בניית אתר אנו צריכים להגדיר את המטרה שלנו, האם אנו מעוניינים להציג תדמית של עסק רציני? רק לקדם את האתר בגוגל? לאפשר ללקוחות להתרשם מהעסק שלנו? ברגע שהגדרנו מטרה נוכל לבחור את המוצר הטוב ביותר עבורנו

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי בודד עם מטרה ברורה – להמיר גולשים מתעניינים ללידים (לידים = פרטים של גולש שמעוניין במוצר או בשירות שלנו), לאחר שקיבלנו ליד אנו חוזרים אליו כדי לבצע את המכירה, דף נחיתה הוא ממוקד מאוד ובעצם מוביל את המשתמש לבצע את הפעולה הרצויה לנו, השארת פרטים, יצירת קשר, ביצוע רכישה וכו'..דוגמא לדף נחיתה אפשר לראות כאן.

מה זה אתר תדמית?

אתר תדמית הוא אתר בעל מספר דפים אינטרנטים שבעצם מציג את העסק שלנו ללקוח, בדרך כלל הוא מורכב מעמודים כמו: דף הבית, אודות, הקטלוג שלנו, בלוג וצור קשר.

כמובן שנוכל לבחור את הדפים הרצויים לנו בפיתוח האתר, המטרה של אתר תדמית הוא להציג את העסק שלנו בצורה מקצועית ללקוח ולאפשר לו להתרשם מאיתנו טוב יותר כך שבסופו של דבר האתר "יחמם" את הלקוח ויאפשר לנו לסגור את העסקה יותר בקלות, בנוסף לכך הוא מאפשר לנו לענות על שאלות נפוצות שחוזרות על עצמם אצל לקוחות ובמקרים מסויימים גם לבצע רכישות ספציפיות בתוך האתר, באתר תדמית נוכל גם לנהל בלוג מקצועי שיאפשר לנו לקבל חשיפה טובה יותר בגוגל.

מה עדיף - אתר תדמית או דף נחיתה?

לכל אחד מהם מטרה שונה, אתר תדמית מאפשר לנו להציג חזות של עסק מקצועי ולמתג אותנו טוב יותר, בנוסף לכך הקידום של אתר תדמית בגוגל הוא איכותי יותר במיוחד אם אנחנו מנהלים שם בלוג בנושאים שרלוונטים ללקוחות שלנו, מצד שני חשוב לזכור שזוהי השקעה יותר גדולה לטווח הארוך, לעומת זאת, דף נחיתה אומנם לא מקודם בצורה אורגנית בגוגל בצורה טובה אך הוא למעשה הבחירה הטובה ביותר אם אנחנו מתכוונים לקדם את האתר בעזרת המודעות של גוגל (בתשלום) ויחסי ההמרה שם טובים יותר.

באופן כללי אם החשיבה שלך היא לטווח הארוך ואתה מעוניין לקבל תנועה אורנית דרך גוגל (ללא תשלום) אז ללא ספק אתר תדמית זה הבחירה הנכונה עבורך, אם לעומת זאת אתה רוצה לקוחות החל ממחר אז דף נחיתה עם שיווק ממומן (בתשלום לגוגל) הוא הבחירה הנכונה עבורך.

בעולם מושלם אנו ממליצים לשלב בין אתר תדמית לדף נחיתה וגם מציעים חבילה משתלמת במיוחד בערוץ זה, צור איתנו קשר לפרטים נוספים.

דוגמאות לדף נחיתה

בכל חיפוש בעלי עסקים בגוגל תוכל למצוא דפי נחיתה, תוכל לזהות אותם בקלות על ידי כך שתראה דף אינטרנטי בודד (ללא תפריט), אנו ממליצים בחום לאחר החיפוש להעתיק את הכתובת לדפדפן ולא ללחוץ על המודעה של גוגל מכיוון שזה עולה כסף למפרסם ולא רצוי לעשות זאת אם אין לנו כוונה אמיתית לבצע רכישה.

סיכום

אתר תדמית ודפי נחיתה הם ללא ספק הדרך הטובה ביותר לקבל חשיפה בגוגל, אם בצורה אורגנית ואם בצורה ממומנת, כדי להפיק את המיטב חשוב להבין קודם מהי המטרה שלנו ולפעול בהתאם, לייעוץ חינם ללא התחייבות צור איתנו קשר ונשמח לסייע.

מאמרים שכדאי לקרוא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות