תינוק במחשב

קידום אורגני בגוגל חושף אותך ליותר לקוחות, האם אפשר לעשות זאת בעזרת תוכנה אוטומטית?

התמודדות עם אופטימיזציה (SEO) יכולה להיות משימה לא פשוטה ויקרה במיוחד, כתוצאה מכך בעלי אתרים רבים מחפשים את הדרך הקלה והמהירה כדי להשיג תוצאה יוצאת מהכלל בעלות מינימלית, האם זה באמת עובד? במאמר זה ננסה להבין כיצד באופן כללי SEO עובד והאם אפשר להשתמש בכלים אוטומטים כדי לייעל את התהליך.

איך קידום אורגני בגוגל עובד?

חשוב לזכור שהמטרה העיקרית של גוגל היא להציג למשתמש את התוכן הרלוונטי ביותר עבורו, אם הוא מחפש "איך להכין עוגת גבינה?" האלגוריתם יציג לו את דפי האינטרנט המדוייקים ביותר כדי לתת לו מענה אידיאלי.

מהן התוצאות האידיאליות? זה כבר מורכב ממגוון רחב של פרמטרים, אחד מהם יכול להיות משך השהייה באתר, אם גולש נשאר הרבה זמן באתר גוגל מבין שיש כאן ערך משמעותי עבורו ולכן יקדם את האתר בצורה טובה יותר, דבר נוסף הוא מהי מהירות האתר, האם הוא נטען מהר ומספק חווית משתמש טובה? האם הוא מכיל מילות מפתח רלוונטיות? האם המאמר מסודר היטב עם תגיות רלוונטיות? האם יש תמונות רלוונטיות לנושא? קישורים? האם התוכן ייחודי? מהו דירוג האתר באופן כללי? שאלות אלו ונוספות מאפשרות לאלגוריתם של גוגל להבין מה רלוונטי יותר ומה רלוונטי פחות ולפי זה לבחור את מי להציג במקומות הראשונים.

תכל'ס - תוכנה לקידום אתרים עובדת?!

חלקית. אם אתה משתמש בתוכנה שמאפשרת לך למצוא מילות מפתח עם תנועה טובה ותחרות נמוכה, בהחלט שזה יכול לעזור!

אם אתה מחפש תוכנה שתבנה מאמרים עבורך, תוסיף קישורים, תגיות, תמונות וכו'.. התשובה היא לא.

משמע, כלים ותוכנות מאפשרים לך כלי עזר עוצמתי אך לעולם לא יוכלו להחליף איש SEO מנוסה, גוגל נלחמים אפילו בתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית (AI) ומענישים את האתר קשות בדירוג נמוך יותר, לכן כדאי להשתמש בכלי אופטימיזציה מצד אחד אך לדאוג לפקח על התוכן שהם יוצרים ולסדר אותו בצורה הנכונה, לצערנו נכון להיום אין פתרונות קסם אך כלים מסויימים יכולים להזניק את האתר שלך עם איש האופטימיזציה הנכון שיידע לשלב את הפרמטרים הרלוונטים לקידום האידיאלי.

באילו תוכנות אופטימיזציה (SEO) כדאי להשתמש?

ישנם תוכנות רבות שמאפשרות לך לקדם את האתר, חשוב לזכור שאלו בעצם כלים וכדאי לדעת כיצד להשתמש בהם בצורה נכונה, הכלי העוצמתי ביותר הוא AHrefs שמאפשר לך לחפש מילות מפתח עוצמתיות, לעקוב אחר המתחרים, לעקוב אחר התקדמות האתר שלך ועוד..

אתר נוסף שנותן אפשרויות דומות הוא Semrush שנותן לך אפשרויות דומות אך פועל באלגוריתם מעט שונה.

אם תרצה לעשות סדר בקידום הפנימי של האתר שלך תוכל להשתמש בפלאגינים כמו All In One SEO או Yoast, שניהם טובים ונותנים אפשרויות דומות אך באופן אישי אני מעדיף את All In One.

כלי עוצמתי נוסף (ובחינם) הוא Google Search Console שמאפשר לך לעקוב אחר הנוכחות שלך בגוגל, תוכל להבין טוב יותר איך גולשים רואים את האתר שלך ומגיעים אליו בצורה ידידותית במיוחד.

כמובן שישנם עוד כלים רבים שיכולים לקדם אותך אך כדאי בשלב ההתחלתי להתמקד בבולטים שבהם ולהשתמש בהם בצורה מקצועית כדי להגיע לתוצאות מעולות, מעוניין במקצוען SEO שיאפשר לך לקבל חשיפה טובה יותר? מוזמן ליצור איתנו קשר.

מה לגבי תוכנה לכתיבת מאמרים לאתרים?

ישנם תוכנות רבות לכתיבת מאמרים לאתרים כמו AnyWord או Jasper – כלים אלו משתמשים בבינה מלאכותית כדי ליצור מאמרים אך כידוע גוגל נלחמים בשיטה זאת באופן אקטיבי, האלגוריתם של גוגל יודע ברוב המקרים לזהות את המאמרים שנוצרו ע"י תוכנות אלו לא רק על ידי התוכן אלא גם על ידי התנהגות הגולשים שברוב המקרים לא נשארים זמן רב באתר, אדם שיודע לכתוב בצורה רהוטה ולהכניס את האלמנטים הנכונים ימשוך את הקורא בצורה טובה יותר (נכון ל 2023), מאמרים אוטומטיים יכולים לשמש ככלי עזר מצויין אך לא להחליף כותב תוכן שיודע כיצד לסדר את המידע בצורה האידיאלית, תוסיפו לזה את המלחמה של גוגל בשיטה זאת ותקבלו מתכון מסוכן במיוחד, באופן אישי אנו ממליצים להימנע מכלים אלו ולו רק בגלל הסכנה של הורדת הדירוג ע"י גוגל אם יתגלה הדבר.

אז איך אפשר לכתוב מאמרים יותר בקלות?

אם אתה בכל זאת מחפש קיצורי דרך עוצמתיים שיאפשרו לך להתקדם טוב יותר אנו ממליצים לתרגם מאמרים מאתרים בחו"ל לעברית ולערוך את התוכן בצורה מקצועית, בעולם אידיאלי כותב תוכן ייחודי יהיה הדבר הטוב ביותר אך אנו מודעים לעלות הגבוהה של שירות זה, בדיוק בגלל זה אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לבעלי מקצוע שמבוססים על שיטה זאת, מה שיאפשר מאמרים מקצועיים מצד אחד ומהצד השני עלות נמוכה באופן יחסי, חשוב לזכור שתמיד כדאי לערוך את התוכן בהתאם לחוקי ה SEO כי מילות מפתח זה חשוב, אבל בהחלט לא הכל!

מעוניין במאמרים אטרקטיביים (בדיוק כמו זה שקראת כאן) כדי שיקדמו את המותג שלך? צור איתנו קשר לפרטים נוספים.

סיכום

קידום אורגני בעזרת כלים אוטומטים אפשרי ככלי עזר בלבד בשילוב איש אופטימיזציה שמבין את חוקי המשחק היטב, ישנה אפשרות להשתמש בכלים כדי לחפש מילות מפתח, לבצע מעקב אחר מתחרים, לעקוב אחר התקדמות האתר ועוד.. אך בסופו של דבר יש צורך להשתמש בכלים האלו בצורה נבונה כדי לקדם את האתר בצורה מקצועית.

מאמרים שכדאי לקרוא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות