איך לקדם עסק מתחיל

קידום עסק חדש הוא תהליך ארוך ומאתגר, יחד עם זאת, עם תכנון, התמדה ואנרגיות נכונות זה יכול להיות תהליך מוצלח מאוד שיהפוך את העסק שלכם לסיפור הצלחה

קידום עסק חדש הוא תהליך ארוך ומאתגר, יחד עם זאת, עם תכנון, התמדה ואנרגיות נכונות זה יכול להיות תהליך מוצלח מאוד שיהפוך את העסק שלכם לסיפור הצלחה

אז איך מתחילים?

מומלץ להתחיל בכך שתבין איך האנשים המובילים ביותר בשוק שאתה מעוניין אליו מתנהגים, אתה עוסק בתחום הנדל"ן? כנס לאתר מרשים של חברה מצליחה שהיית רוצה להיות כמוה, תנסה ללמוד ממנה ככל האפשר, איך היא מיתגה את עצמה? באיזו פלטפורמה היא מתמקדת? באילו ערוצים היא עושה שיווק ממומן? איך בנוי ה"סיסטם" שלה? 

כל מידע שתוכל ללמוד מהמתחרים הכי מובילים בשוק יעזור לך מאוד בתכנון המהלכים שלך, זכור כי גם אם חברה מצליחה מאוד ייתכן כי היא עושה דברים מסויימים בצורה פחות טובה, לדוגמא: היא מאוד חזקה בטיקטוק אבל אין לה שום רשתות חברתיות אחרות, במצב שכזה תוכל לשדרג אפילו את השיטה שלהם ולהשתמש בה לעסק שלך.

שלב הלמידה הוא ההבנה של התמונה המלאה, הרי לכל חברה יש המון מידע סמוי מן העין ולכן לא תוכל להבין את כל תהליכי העבודה שלהם אבל כן חשוב להבין באופן כללי כיצד הם פועלים כדי שיהיה לך הבנה טובה לגבי הכיוון הכללי שאתה רוצה ללכת אליו.

תכל'ס - מה אני עושה עם המידע הזה?

אם לדוגמא הבנת שהמתחרים שלך מתמקדים בשיווק ממומן ואורגני בגוגל כדי לקבל לקוחות, תוכל להתמקד בשלב הראשוני בערוצים אלו, להקים אתר תדמית שמשלב בתוכו מאמרים מקצועיים שיעזרו לך לקדם אותו טוב יותר בגוגל, בנוסף לכך תוכל לשלב בתוך האתר דף נחיתה שישמש אותך לקידום ממומן בגוגל שזאת למעשה אחת השיטות האפקטיביות ביותר ללידים חמים במהירות מכיוון שבשיווק בגוגל אתה מתמקד במילות מפתח מאוד ספציפיות ומדוייקות.

העתקה של מודלים מוצלחים יכולה לחסוך לך זמן רב, כמו שאמרנו, זה לעולם לא יהיה ברור לך לחלוטין אבל לפי המסקנות מהמתחרים תוכל לבנות מודל משלך על סמך מודלים מוצלחים אחרים, אין טעם להמציא את הגלגל מחדש אבל כן חשוב להביא את היתרון התחרותי שלך ביחס לאחרים, אם אתה יודע שאצלך השירות הוא מאוד אישי ויש זמינות גבוהה ללקוח, כדאי שתדע להדגיש את זה גם בשיווק שלך מכיוון שזה יתרון תחרותי ביחס לחברות גדולות אחרות.

לאחר שתבין את המנגנון באופן כללי תוכל לשווק את העסק שלך במגוון אסטרטגיות איכותיות.

קביעת מטרות

אחרי שאנו מבינים את האסטרטגיה באופן כללי כדאי מאוד שנקבע מטרות לעסק, עסק שעובד בלי מטרות ברורות במקרה הטוב יצליח ברמה נמוכה ובמקרה הרע יעלם לחלוטין מהמפה, אם אתה רוצה להשיג את המטרות שלך כדאי מאוד שתקבע יעדים עבור העסק, היעדים חייבים להיות ברורים ומדידים, תוכל לחלק את המטרות איך שתרצה, לדוגמא: מטרה ל5 שנים הבאות, מטרה לשנה הקרובה, מטרה חודשית, מטרה שבועית, מטרה יומית.

אם המטרה החודשית שלך היא: "10 לקוחות חדשים, 5 סרטונים לטיקטוק, 3 סרטונים ליוטיוב ו2 פוסטים לבלוג" אז המטרה השבועית חייבת לשרת את המטרה החודשית, והמטרה היומית חייבת לשרת את המטרה השבועית וכמובן שכל המטרות חייבות לשרת את המטרה השנתית וכו'..

קידום עסק קטן אונליין

תנועה אורגנית לעסק שלך

אם חשוב לך לקבל תנועה אורגנית לעסק שלך אתה חייב להיות פעיל במספר ערוצים שיכולים לאפשר לך זאת, לדוגמא: בלוג, יוטיוב, טיקטוק, אינסטגרם, קבוצת פייסבוק וכו'..

כדאי לבחור בשלב ההתחלתי 2 או 3 פלטפורמות ולא להתפזר יתר על המידה, תוכן איכותי שרלוונטי לקהל היעד שלך יכול לסייע לך למתג את עצמך וליצור תנועה אורגנית לטווח הארוך, נכון, יש כאן עבודת הקמה ראשונית אבל חשוב לזכור שזה ישרת את העסק שלך לטווח הארוך ויגביר את רמת האמון עם הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

תנועה מהירה לעסק שלך

עם כל הכבוד לאסטרטגיות לטווח הארוך ולתנועה אורגנית לפעמים אנו צריכים לקוחות "כאן ועכשיו" כדי להתניע את המכונה הזאת שנקראת "העסק שלנו", גם החברות הגדולות והמפורסמות ביותר עושות זאת על בסיס קבוע אז למה אנחנו לא? זוהי השקעה שמחזירה את עצמה פי כמה וכמה אם עושים זאת נכון ומאפשרת לנו אפשרות צמיחה משמעותית מאוד, בחירת פלטפורמה ואסטרטגיה לקידום העסק שלנו היא קריטית מאוד ויכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה לכשלון, ישנם עסקים שטוב יותר לקדם בפלטפורמה X ואחרים בפלטפורמה Y, מכיוון שזהו נושא קצת יותר מורכב אנו מזמינים אותך לייעוץ מקצועי חינם וללא התחייבות ונשמח לכוון אותך בהתאם, צור איתנו קשר כאן.

סיסטם (System)

אם אתה מתכנן לקדם את העסק שלך בצורה יעילה כדאי מאוד שיהיה לך סיסטם טוב, סיסטם זאת בעצם "מערכת יעילה ואפקטיבית לניהול העסק", דוגמא לסיסטם מאוד יעיל זה מקדונלדס, במקדונלדס אפשר ללמד ילד בן 16 איך לנהל את כל המקום, מדוע? כי הכל אצלם בנוי כמו מכונה משומנת היטב, יש מזון שמגיע קפוא, זמן ההכנה הוא פשוט ומהיר, ההזמנות מתבצעות ע"י הדפסה ישירה לעובד הדלפק וכו'.. הכל מאוד פשוט ומאוד יעיל.

המטרה שלך בעסק היא בסופו של דבר להנות ולנהל ולא להיות "חנוק מעבודה", לכן חשוב לתכנן בהדרגה את הסיסטם שלך כדי להיות יעיל ככל האפשר בניהול העסק, מומלץ מאוד ללמוד על מערכת CRM ולשקול אופציה לשלב אותה בעסק, לסרטון הדרכה לחץ כאן.

סיכום

קידום עסק חדש יכול להיות מאתגר במיוחד אך חשוב לזכור שגם החברות הגדולות ביותר התחילו מנקודת ההתחלה, חשוב להיות עקבי ולבצע פעולות יעילות ממודלים מוצלחים אחרים, קביעת מטרות היא קריטית כדי להשיג את היעדים שלנו, מומלץ להתמקד גם בתנועה אורגנית וגם בשיווק ממומן כדי להפיק את המקסימום עבור העסק שלך, בניית סיסטם תעזור לך להתנהל בצורה חכמה לטווח הארוך ולהפוך את העסק שלך למוצלח במיוחד.

מעוניין בקידום העסק? צור איתנו קשר ונשמח לסייע.

מאמרים שכדאי לקרוא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות