אתר אינטרנט או אפליקציה

אתר אינטרנט או אפליקציה

אז מה כדאי? אתר אינטרנט או אפליקציה? במאמר זה נגיד לפניכם את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהפלטפורמות כדי שתקבלו את ההחלטה הטובה ביותר עבור העסק שלכם

אז נתחיל מהסוף – אין כאן תשובה חד משמעית, זה מאוד תלוי בצרכים שלכם, לפני שמקבלים החלטה חשוב להיות מודעים למגוון פרמטרים, לאחר שנבין אותם נוכל לקבל את ההחלטה טוב יותר, באופן כללי ניתן לומר שאפליקציות לעסקים מקבלות תנועה דלילה מאוד (אם בכלל) ויש קושי רב לגייס לקוחות מחנות האפליקציות, הסיבה לכך היא פשוטה: משתמשים מחפשים שירותים או מוצרים בגוגל, בחנות האפליקציות מחפשים יותר משחקים או אפליקציות עם שימוש תדיר כמו וולט, פייסבוק וואצאפ.

מה העלויות?

באופן כללי עלות פיתוח אפליקציה יקר משמעותית מעלות פיתוח אתר אינטרנט, טווחי המחירים רחבים מאוד ותלויים במגוון רחב של פרמטרים לכן זה לא יהיה נכון לקבוע באופן גס, באופן כללי אתר תדמית איכותי לעסק נע בין 2,000 ש"ח ל 10,000 ש"ח.

מה התחזוקה?

כשמחליטים לפתח אפליקציה נצטרך לבחור פלטפורמה – גוגל או אפל? אם נבחר את שניהם נשלם סכום גבוה מאוד ונהייה חשופים למספר רב של באגים ועדכוני מדיניות, גוגל ואפל קובעים חוקים עבור כל אפליקציה בחנות ולכם יש צורך להתאים את האפליקציה בכל פעם שהתקנון משתנה.

היכן התנועה טובה יותר?

כשאתה מחפש שירות או מוצר – היכן אתה מחפש אותו? נכון.. בגוגל.

כמה אפליקציות של בעלי עסקים קטנים יש לך בטלפון? לרוב זה 0.

חשוב לזכור כי החשיפה לאתרי אינטרנט חדשים גדולה משמעותית מהחשיפה לאפליקציות החדשות.

בנוסף לכך, כשמגיעים לשיווק בגוגל, קהל ספציפי מתאפשר אך ורק באתרים, השיווק דרך אפליקציות יהיה יקר ולא יעיל, בעוד שבאתר אינטרנט – בהקלקה פשוטה יוצג למשתמש התוכן השיווקי שלך.

היכן הביצועים טובים יותר?

ברוב המקרים באפליקציה תקבל ביצועים יותר טובים ומהירים מאתר אינטרנט מכיוון שחלק גדול של הרכיבים נטען מקומית במכשיר ולא דרך תקשורת עם השרת.

איפה יש יותר שליטה?

חד משמעית באתר אינטרנט, כל עדכון באפליקציה לוקח זמן, לפעמים ימים וגם שבועות, גוגל או אפל בודקים את העדכון שביצעת ומחליטים אם לאשר אותו או לא, באתר אינטרנט העדכונים שלך מתבצעים במיידית ויש לך שליטה מלאה לגבי התכנים שתרצה לעלות.

אז מתי מפתחים אפליקציה?

אם אתה מעוניין לפתח משחק למובייל – חווית המשתמש באפליקציה תהייה טובה הרבה יותר, אם חשוב לך לקבל מיקום משתמש, גישה להודעות, שימוש ברכיבים מסויימים במכשיר כמו ג'יירו וכו' – שם יש צורך בפיתוח אפליקציה.

סיכום

אתר אינטרנט הוא המנצח הגדול והבחירה הטובה ביותר לבעל עסק שרוצה לקדם ולמתג את העסק שלו בצורה המיטבית, האתר יהיה השקעה זולה משמעותית מאפליקציה, יקדם אותך אורגנית בגוגל, יאפשר עדכונים מיידים, שיווק בפלטפורמות כמו גוגל ופייסבוק ועוד..

מוכן לפתח אתר אינטרנט נהדר לעסק שלך? צור איתנו קשר ונתחיל לפתח את המותג הבא שלך.

מאמרים שכדאי לקרוא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות