דף נחיתה לדוגמא שאתה חייב ללמוד ממנו

אישה מופתעת

דף נחיתה איכותי לעסק יביא לך יותר לקוחות - מה חשוב לדעת? מהם הטעויות הנפוצות ביותר? מאמר שישדרג לך משמעותית את תהליך השיווק

מהו דף הנחיתה המושלם? מהי הנוסחא למקסימום יחסי המרה? איך משכנעים את הלקוח הפוטנציאלי שאנו הבחירה הטובה ביותר? במאמר זה נפזר את הערפל סביב אחד הדרכים היעילות והמהירות ביותר לקבלת לידים חמים עבור העסק שלך.

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא למעשה אתר אינטרנט עם דף בודד, לחץ כאן עבור דוגמא לדף נחיתה שיצרנו לשיווק ממומן בגוגל, הדף נחיתה יציג למעשה את השירותים/מוצרים של העסק וינסה להניע את הגולש לפעולה כלשהי כמו השארת ליד, ביצוע רכישה, יצירת קשר, הרשמה לניוזלטר ועוד..

אפשר להגדיר דף נחיתה כסוג של כרטיס דיגיטלי, התנועה לדף הנחיתה תגיע לרוב ע"י שיווק ממומן (שיווק ששילמנו עבור כסף) כמו גוגל, יוטיוב, פייסבוק וכו'..

איך בונים דף נחיתה?

הדרכים לבנות דפי נחיתה רבים ומגוונים, אם אתה רוצה לבנות דף נחיתה לגמרי בחינם ללא שימוש בקוד תוכל להשתמש באתר כמו Webflow או Ucraft – במסלול החינמי נוכל לקבל גם דומיין (כתובת של האתר) דרך הפלטפורמות, האם זה הפתרון הטוב ביותר? לא – אבל זה הפתרון החינמי.

הדרך השניה (והמומלצת יותר) היא לבנות דף נחיתה דרך פלטפורמה כמו וורדפרס, וורדפרס היא מערכת חינמית עם מגוון עצום של אפשרויות – אך כאן תצטרכו לקנות דומיין ואחסון, במידה ותרצו לשדרג את דף הנחיתה ישנם אפשרויות לתשלום עבור פלאגינים או תבניות שישדרגו לכם את האתר ויחסכו זמן רב, היתרונות של וורדפרס רבות מאוד, קודם כל מדובר באתר שיהיה 100% בבעלותך (בניגוד לפלטפורמות אחרות), קהילה עצומה של מפתחים, שליטה מלאה באתר, קידום אורגני יעיל יותר, גמישות לסוגי אתרים שונים, אפשרויות עיצוב רחבות ועוד..

בונה אתרים

איך עושים דף נחיתה מקצועי וממיר?

כדי לבנות דף נחיתה מקצועי יש צורך בנסיון במגוון פרמטרים כמו כושר התנסחות טוב, אנליטיקס, קופירייטינג, עיצוב, יכולות מכירה ועוד.. זאת הסיבה שבעלי עסקים רבים בוחרים להתמקד בעסק שלהם ולתת למקצוענים לעשות זאת עבורם.

הנוסחא לדף נחיתה מוצלח מכילה בתוכה מגוון רחב פרמטרים, נתמקד בעיקרים שבהם:

  1. טעינה מהירה: לגולשים של ימינו אין הרבה סבלנות, דף הנחיתה חייב להיטען במהירות שיא.
  2. קריאה לפעולה: כדאי לבקש קריאה לפעולה פשוטה וקלה במספר מקומות בדף, מומלץ לתת 2 אפשרויות כמו: כפתור צ'ט, השארת פרטים, חיוג ישיר וכו'..
  3. קופירייטינג: שם כללי לכתיבה שיווקית שיכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה לכשלון, התנסחות מדוייקת עם המסרים הנכונים יכולה להשפיע ולגרום ליותר גולשים להפוך לקונים.
  4. אמון: הגברה של האמון קריטית כדי להגדיל את אחוזי ההמרה, הוספה של תמונות של בעל העסק או המשרדים מאפשרת לגולש להבין "מי מולו" ולהגביר את האמון, בנוסף לכך מומלץ בחום להוסיף לינק לביקורות חיוביות ניטרליות כמו פייסבוק או גוגל.
  5. תועלת: כדאי לדבר יותר על התועלת שתגיע לקונה יותר מאשר על הפרטים הטכנים, כדאי לשלב בין לוגיקה לרגשות אך דיבור לרגש הוכח כעוצמתי יותר ולכן כדאי לשלב אותו בצורה יותר בולטת.
  6. תחושת דחיפות: למה שהקונה יבצע את הרכישה עכשיו? אפשר לחכות גם למחר – או לשבוע הבא – מה הלחץ? יצירת תחושת דחיפות מדומה או אמיתית תאפשר לגולש להבין שיש כאן הזדמנות שלא כדאי לפספס, טקסט כמו "מבצע מיוחד לחודש דצמבר" או "מתנה מיוחדת ל10 הראשונים המגיעים דרך האתר" יכולה להניע את הגולש לפעולה מיידית.
  7. עיצוב: האם הדף נעים בעין? האם האתר נראה איכותי? בסופו של דבר זה הרושם של העסק שלכם, אתר עם עיצוב לא איכותי ישדר ללקוח הפוטנציאלי שמדובר בעסק שלא משקיע בעצמו אז איך הוא ישקיע בי? כדאי לוודא שהעיצוב ברמה גבוה כדי למתג את עצמכם בהתאם.
  8. יכולות מכירה: מהם נקודות הכאב של הלקוח? מה הכי מפריע לו? אילו פתרונות אנו מציעים? למה כדאי לעבוד דווקא איתנו? ישנם מסרים רבים (גלויים וסמויים) שמאפשרים לנו לבצע מכירה בצורה קלה הרבה יותר, לדוגמא אדם שמתעניין בביטוח חיים רוצה לתת למשפחתו בטחון אם יקרה לו משהו, ולכן, המסרים אמורים להתמקד במשפחה – הרבה יותר מאשר הפרטים הטכנים של הביטוח, מסר כמו: "אצלנו תוכל להיות בטוח שהמשפחה שלך בטוחה – אנו עומדים בתקן המחמיר ביותר……" – יש כאן פנייה לרגש עם הצדקה לוגית שניתן לבדוק ולאמת.
טאבלט בסופר מרקט

כמה עולה דף נחיתה?

דף נחיתה ניתן לרכוש בד"כ החל מ-500 ש"ח ועד 3,000 ש"ח.

טווח המחירים ניתן ע"י החלטתו של בונה האתרים על סמך הנסיון המקצועי שלו, תוכן הדף, קופירייטינג, עיצוב, תמיכה, פיצ'רים ועוד..

אנו מציעים דפי נחיתה איכותיים במחיר של 1,300 ש"ח – לפרטים נוספים לחץ כאן.

דף נחיתה לעסק - לבד או עם בונה אתרים?

חד משמעית עם בונה אתרים מקצועי.

חסכון של כמה שקלים בבניית האתר יגרום לך לבזבז כסף רב על שיווק עם אחוזי הצלחה נמוכים במיוחד, אדם ללא נסיון בתחום זה יעשה טעויות רבות שיעלו בסופו של דבר בתקציב השיווק ולכן דרך זאת לא רלוונטית אם חשוב לך ההצלחה של העסק, מומלץ להתמקד במה שאתה טוב בו באמת ולתת למקצוענים להגביר עבורך את סיכויי ההצלחה כשמדובר בדף נחיתה ושיווק ממומן.

סיכום

בניית דף נחיתה מוצלח זה מקצוע לכל דבר, כמובן שתוכל לעשות זאת בעצמך אך האם התוצאה תניב לך את התוצאות האידיאליות? כנראה שלא. כדאי לשים לב למגוון פרמטרים כמו זמני טעינה מהירים, קפירייטינג, הגברת האמון, דגש על תועלת, תחושת דחיפות, עיצוב ויכולות מכירה כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה של הדף, ההשקעה בדף נחיתה מוצלח תאפשר לך לקבל יותר לידים ולסגור יותר לקוחות.

מאמרים שכדאי לקרוא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות